sunnuntai 11. marraskuuta 2012

vaikka maailma on kylmä, ja meille vihainen

http://www.youtube.com/watch?v=PT9L2HV518w

Hyvää isänpäivää!
Tää päivä meni ihan kotona ollessa, ja ootellessa Sisua. Sisu oli isänsä luona yötä.
Mulla tää päivä ei oikee eronnu muista, paitsi iskä sai kortteja ja lahjoja. Kakkua ja muita herkkuja.

Perjantaina käytiin Sisun iskän luona. Sinne tuli niitten jotain lapsia ja sukulaisia viettämään isänpäivää.
Sieltä sitten tultiin tänne meijän äitin luokse.
Lauantaina sitten Sisu lähti isänsä luokse, ja mä istuin pari tuntia kotona ja lähdin sitten kaverin luokse.
Podin kotona taas sitä 'paska äiti' fiilistä. Koska ku Sisu lähti tuli kamala ikävä, ja tunne että en mä tarvi tämmöstä aikaa, ja ku en osaa nauttii siitä vaikka pitäis. Ajattelin vaan että mussa on vikaa kun en osaa nauttii omasta ajasta. No kumminki fiilis koheni kun menin kaverin luokse.. Ilta meni sitten siiellä.... :)
http://www.youtube.com/watch?v=ISl0mROsWXA


Jepjep. Oon tässä yrittäny katella itelle kenkiä. Mutta en löyä mistään! Mikään ei kelpaa ja kaikissa on vikaa. Olisko kellään ehottaa mitään nettisivua jossa olisi kenkiä? Ajattelin lähennä korkokenkä saappaita. Ei mitään kiilakorkoa, mä en vaan tykkää semmosista.
Pitäs muutenki päästä shoppaileen mulle ja Sisulle vaatteita..


Apua kohta on jouluki!!! Kauheesti alkanu tulee ikkunoihin jouluvaloja ja yms koristeita.
Ollaanko teillä alettu jo koristelee ikkunoita ja kotia?
En tiiä yhtään mitä mä teen jouluaaton kans. Se stressaa mua. En vaan tiiä yksinkertasesti. Koska Sisun pitää kumminkin käydä isänsä luona.. Vaikeeta..

Tiistaina meillä on painokontrolli, ja keskiviikkona mulla terapia. Joten silloin varmaan seuraavaa postausta..
Tämmönen turha postaus... älkää antako sen haitata :)

3 kommenttia:

  1. Honkalan kengässä oli aivan ihanat sellaset spiritin korkokenkäsaappaat, spiritstoresta löytyy myös sellasia, ne oli aivan ihanat mutten ite viittiny ostaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeeeei :) Pitää huomenna lähtä Sisun kanssa kahteleen :)

      Poista
  2. mun mielestä brandoksella (brandos.fi ) on ilmaset postikulut ja sitte saa palauttaaki ilmaseks. ja ne kaikki toimituskulut sisältyy niitten kenkien hintaa.

    VastaaPoista