perjantai 2. marraskuuta 2012

hiusta.



Elikkä hiuspostausta ois tiedossa.
Mulle hiukset on nykyään melko tärkee juttu. Yritän hoitaa niitä parempaan kuntoon ja että ne vaan näyttäs hyvälle. Toki on niitä päiviä ku ei yksinkertasesti jaksa mitään tehdä niille ja jätän ne joko nutturalle, tai auki vaan. Yleensä kumminkin kotona ollessa pidän kiinni, ettei vaan mun hiuksia löytyis ympäriämpäri asuntoa, ja ettei menis Sisun suuhun. Ennen en myöskään hiuksiin panostanu yhtään mut nykyään sit enemmän.
Yleensä mun hiukset on ollut melko helppohoitoset. Ala-asteella mulla oli jossakin vaiheessa hiuksit tosi pitkät, oli alaselkään  asti. Sitten kutosella sain hyvän idean ja leikkasin ihan lyhyeksi... hyi... Jälkeenpäi harmittaa, koska ne oli niin pitkät mutta on mulla tosi hyvin parissa vuodessa kasvanu ne takasi. Onneksi.

Eli mun ihan  oikee väri hiuksissa on semmonen kullanruskee/blondi. Sitten joskus ala-asteela mulle laitettiin ekaks tummempia raitoja, ja sitten aloin värjäilemään ruskeeksi. Sitten mulla oli punaset jossain vaiheessa, ja sitten taas normi vaaleenruskeet. Sitten ylä-asteel värjäsin vissii mustaksi tai tummanruskeeksi, ja siitä asti mulla on ollu joko tummanruskeet tai mustat. No nyt vähän aikaa sitten ( taino oon kyllä aina unelmoinu blondeista.) aloin vaalentamaan. Näihin on nyt laitettuna, 6 värinpoistoa,(kaksi pakettia aina yhdellä värikerralla, koska yksi paketti ei riitä.) Sitten parit normivärit. 









ennen

jälkeen.




Yleensä suoristan mun hiukset, mutta joskus ne on myös kiharalla. Mulle se on sama ja se, mutta tykkään kyllä enemmän suorista, ja yleensä mulla ei oo aikaa kiharruttaa. Koska mulla on niin paksut hiukset. 
En tykkää myöskään käyttää lakkaa, tai muotovaahtoa mun hiuksiin, tai mitään geelejä yms. En vaan tiiä, ei ne oo sillai ikinä napannu.. (paitsi joskus seiskalla, ja kasilla, ku oli niin teinipissis :D)
Enemmän tykkään käyttää hiuspuuteria, ja joillaki saan tuuhennettuu hiukset hyvin niillä. Nyt mulla kotona ei oo sitä, mutta joku päivä käyn kaupasta ostamassa. 
Ennen myös kävin melkein JOKA kuukausi kampaamossa, mutta nyt en oo vissii...moneen kuukauteen :D Yleensä joku mun tutuista leikkaa mun hiukset. En yleensä muutenkaa leikkaa muutaku latvat ja vähän siistin.
Värjään ite nykyään hiukset, tai sit jos jollain on aikaa niin joku muu.
Monesti saatan pestä joka päivä hiuksia, mutta välillä pidän taukoo, etten pese pariin päivään. Välillä käyn joka toinen hiustenpesussa.
Laitan tähän loppuun kuvia tuotteista joitan käytän. Selostan myös niistä vähän.








Tämän tuotteen tilasin hairstoresta. Ja tämä tuli eilen postissa. Joten eilen käytin ekan kerran, joten en osaa tuotteesta sen enempää sanoa. Ihan hyvältä kumminkin vaikutti.



Tämä Proteiini Shampoo, on mielestä tosi ihana.
Tulee ihanan pehmeät, ja hyvän tuntoiset hiukset. Tyytyväinen oon tuotteeseen.
Suosittelen.






Split end repair. Tähän tuotteeseen minulla on hoitoaine myös.
Ensin kun näin tuotteen mainoksen ajattelin että pyhpah, ei tuo toimi.
No kumminkin päätin testata, ja yllätyin. Sillä parin päivän käytön jälkeen, hiukseni olivat vähän paremmassa kunnossa, ja kaksihaarasia ei näkynyt niin hyvin.
Tätäkin tuotetta suosittelen. Tätä saa myös normaaleista kaupoista, ja hintakaan ei ole mitenkään paha mielestäni.








Bed Head.
Heidän tuotteita en ennen ole käyttänyt.
Tämä tuote kosteuttaa ja korjaa. En ole pahemmin käyttänyt, pari kertaa.
Kyllä tämä kosteuttaa, mutta en tiedä. Ei oikein napannut. Parempia tuotteita olen nähnyt, kokenut, ja kokeillutkin.






Fudge hopeashampoo.
Tykkään, ja tosi paljon. Tulee ihanan tuntoiset hiukset, ja kiiltävät.
Tämä on tujua, joten joka toinen/kolmas päivä voi käyttää.
Suosittelen. Saa kampaamoista, ja ei ollut hirveän kallis.





TRESemmé hoitoaine.
Tämä on paras hoitoaine. Korjaa,kiillottaa, vahvistaa.
Yksinkertaisesti paras.
Ei myöskään kovinkaan kallis, normaalista kaupasta saa.







TRESemmé shampoo.
Kuuluu tuohon ylempään hoitoaineeseen. Tätä käytän harvemmin, mutta ihan hyvä on.







Tässä sitten kokonaisuudessa kaikki, shampoot/hoitoaineet/hiuskylpy, ym.








Sitten nämä muut.








FORME.
Muotoiluneste. Tuuheuttaa, kiilottaa.
Tykkään tosi paljon laitan melkein aina ennen suoristusta ja jälkeen.
Tulee pehmeät ja tuuuuuuuheat hiukset.
Poistaa sähköisyyden, ja käy lämpösuojaksi hiuksille.
Ostin kirpparilta, joten en tiedä missä ja paljon maksavat oikeasti.
Tykkään.








I ♥ FOUR REASONS.
Hopeasuihke.
Mmmm'm en paljoa osaa sanoa koska olen tosi vähän aikaa käyttänyt.









Colormask.
Pari kertaa olen tätä hiuksiini laittanut.
En oikeen osaa sanoa mitään, ihan OK tuote.






Straight.
Tämä tuli myös eilisessä hairstoren paketissa.
Ensiksi epäilin tuotetta.
Tänään kun sitä käytin, niin tykkään tositosi paljon.
Siis tuli tosi kiiltävät hiukset, ja ihanan tuoksuset ja näköset.
Tykkään ihan kamalasti, ja SUOSITTELEN.




Suoristin.







Tässä kuvassa hiuksilleni en ole tehnyt mitään, en harjannut, en yhtikäs mitään.







Kahdessa ylemmässä olen suoristanut, ja laittanut Straight ja hopeasuihketta hiuksiini.
Haluisin pidemmät hiukset, ja toivon todella että ne kasvaa.
Pidennyksiä olen suunnitellut sitten ku hiukseni ovat blondit. Kokonaan.-
Olkaapa hyvät. :)







13 kommenttia:

  1. hyyyi, sori kaikille mun jenkkakahvat.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt näät kyllä jotai iha harhoja, sullaha on (ainaki takaapäin) iha hullun hyvä kroppa ! Ja oot ihan kamalan nätti :)

      Poista
    2. No tommoset tuossa :DD Hehee, kiitos :)

      Poista
  2. sun blogia on kiva seurailla, välillä tuntuu että oot niin inspiroitunu (esim. noista hiuksista) että annat näytön läpi meille muillekin energiaa :D ihana! oot niin oma itses näissä teksteissä että oikeen ihmetyttää, positiivisesti. kuitenkin tätä ois ehkä kivempi lueskella jos panostaisit blogn ulkonäköön enemmän, kirjotusvirheisiin, kappalejakoihin, kuviin ja käyttäisit kuvia enemmän :) en tarkoita pahalla tätä! palautetta vain :) enimmäkseen kuitenkin hyvä blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, vois kyllä panostaa vähän mutta ku en jaksa välittää kirjotusvirheistä koska mulla tulee niitä jokatapauksessa, mutta kiitos palautteesta :)

      Poista
  3. ihana postaus :) kuinka paljon sulla menee hiusjuttuihin kuukaudessa rahaa? n. arvio :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööö, en oikeen osaa sanoa, mutta ei kyllä hirveesti. Ku yleensä ostan kaikki jostain alesta, ja kirpparilta. :)

      Poista
  4. En mä kyllä nää mitää :D noi hiukset mille et oo tehny mitää on ihanat <3

    VastaaPoista
  5. ihanat hiukset ♥
    - Sari :D

    VastaaPoista
  6. ihanat nuot sun hiukset!! <3

    VastaaPoista
  7. sulla on ihanat hiukset kiharina<3

    VastaaPoista
  8. onko sulla oikeesti nuin luonnonkiharat? IHANAT! <3 haluan kans :') mun omat on semmoset rumat ihan väärin kihartuvat nii pakko aina suoristaa tai pistää kunnolla kiharoita. :p

    VastaaPoista