torstai 18. lokakuuta 2012


Oikeesti mikäköhän ihme meikäläistä vaivaa?
Parina yönä oon heränny ihan siihen että tekee hirveesti mieli suklaata! Siis kuvitelkaa! Mä herään siihen !
Päivällä sitten ei paljoo tee mieli. Ja kamala jano koooko ajan. Aamuisin on sitten huono oo kun on koko yön vetäny suklaata. Ihan niinku oisin raskaana, mutta en usko kuitenkaa.
Huomenna mulla on lääkärille aika. Puhutaan, vähän kaikesta. En halua puhua siitä täällä koska se on henkilökohtaista. Kerron jos tuntuu sille. Voinhan mä siellä varmistaa etten oo raskaana, mutta se on turhaa koska tiiän etten oo, so dont worry!

Sisun tilassa ei oo mitään uutta. Okei on, se on alkanu taas oksentelee ja oksentelee.. Tänään kävin ostamassa Sisulle uutta maitoa, ja huomenna aloitamme sen. Sisu meni kylläkin täksi yöksi iskän luo yötä, sillä mulla on heti aamulla se lääkäri. Ikävä... Yritän olla ajattelematta mutta tuleehan se väkisin mieleen.
Kun Sisu on sylissä, hän kovasti yrittää nousta istumaan. Hän nostaa pään pystyyn ja yrittää ponnistaa itseään ylös, ja monesti onnistunut siinä. Mahalta selälleen Sisu osaa jo kääntyä, muttei toisinpäin. Lelua Sisu osaa jo jollain tavalla pitää kädessään. Mutta mihin hän koskee tai saa käteensä laittaa Sisu sen suuhunsa.. Hampaat tuloillaan. 
Maanantaina 15.10 ( 1.10) meillä oli myös painokontrolli. Suluissa edelliset mitat
paino: 5,690g (5,440g)
pituus: 63,0 (62,5)

Eipä tuo kamalasti oo noussu mutta oon tyytyväinen siihen että se kumminkin nousee, vaikkei paljoa. Tokihan neuvola täti sano että tee sitä tee tätä... Mutta tiedän tehneeni parhaani, ja kaikkeni sen eteen että paino nousisi, ja jos ei kelpaa sille niin senpähän on ongelma. Oon tehny parhaani ja tuun tekemään, muuhun en pysty. Toivotaan nyt kaikki että uudella maidolla paino lähtisi nousuun ja se sopisi Sisulle ! Sillä jos maito sopii, odottelemme jonkun viikon ja saamme aloittaa piltit ! Eikö olekkin ihanaa! Oon niin oottanu tätä!
Soitin tänään äitille että tuo meiltä tehosekoittimen jolla voin tehdä Sisulle piltit.
Eipä muuta, hyvät illanjatkot kaikille! :)












Kuvat otettu puhelimella, joten ovat huonolaatusia. Älkää valittako.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti