tiistai 16. lokakuuta 2012

69 faktaaaa!


 1. Oon äiti ja teini.
2. Rakastan mun elämää, vaikka se on välillä täyttä paskaakin.
3. Mulla on vaan pari kaveria joille voin puhuu mistä vaan, Miia ja Iida.
4. Mulla on tosi hyvät välit mun siskojen kanssa. Voin niillekki kertoa mitä vaan, ja muutenki tykkään olla tosi paljon niitten seurassa.
5. Rakastan mun kummityttöä yli kaiken <3
6. Ja tottakai mun rakasta omaa kultaani Sisua, entinen tässä maailmassa <3
7. Yritän monesti piilotella mun tunteita, mutta yleensä ne näkyykin melko selvästi.
8. Oon tosi tuuliviiri. Tai no menihän mulla aikaa tajuta se, vaikka yks ihminen on hokenu mulle sitä jo melkeen kolme vuotta, mutta kumminki. Oon onnellinesurullinenilonenlaiskaväsyny, osaan olla kaikkee :D
9. Oon tehny tosi paljon virheitä, mutta toisaalta en kadu niistä puoliakaan, vaikka pitäs.
10. Mun on tooosi vaikee luottaa ihmisiin.

 11. Ennen ajattelin hirveesti että : 'mitä muut aattelee, entä jos teen näin tai näin' . nykyään se on mulle aivan sama ja se.
12. Mua jännittää hirveesti tulevaisuus mutta en haluais miettiä sitä.
13. Rakastan musiikkia. Joten kuunnellaan sitä Sisun kans joka ikinen päivä, ja Sisuki tykkää :)
14. Oon välillä melko kiukkunen, ja jos oon, niin sen näkee.
15. Mulle ei yleensä kannata aukoo päätä, sillä mulla menee hermo tosi nopeesti, ( paitsi ei Sisun kans)
16. Oon tosi ujo nykyään ku näkee kaikkia tuttuja, oon hiliaa ja hymyilen vaa.
17.Rakastan tanssimista. Sen takia käyn Zumbassaki.
18. Nautin omasta ajasta nykyään tositosi paljon
19. Oon tosi onnellinen jos saan yössä nukuttuu ees 9h. Ennen nukuin 10-12h..
20. Haluaisin opiskelemaan ja töitä.
21. Mulla on ikävä kaikkee vanhaa. ja inhottaa ku nykyään on niin erilaiset välit kaikkiin, mutta en vaihtais silti yhtään mitään. Oon onnellinen<3

22. Haluan Sisulle hyvän elämän, ja teen kaikkeni sen eteen että sillä on onnellinen lapsuus ja elämä.
23. Mä haluisin lisää lapsia, sen jälkeen ku oon hoitanu opiskelut.
24. Mulla on sairaala kammo. Tullu raskauden aikana. Jotenki ahistaa mennä sinne, ku yleensä ku olin siellä, jokin oli tosi huonosti
25. Stressaan tosi turhasta välillä.
26. Mietin silti tosi suuria asioita ikäisekseni
27. Oon aikuistunu melko paljon, ja kasvanu henkisesti.
28. Inhoon piikkejä. Tai sitä ku otetaan tosta käsivarresta verta. Kerran raskaus aikana kävin neuvolassa, ja multa otettiin verikokeita, ja se nainen pisti mua yhteen käteen varmaan jonku 4kertaa ku se ei löytäny suonta ja sit vaihto toiseen käteen ja siihenki pisti ainaki sen 3kertaa ja ai että kävi kipiää. JA EPIDURAALI. hyhhyh. Mutta sen arvosta se kumminki oli
29. Synnyttämässä vannoin ettei enää ikinä, mut oikeesti mun tekis mieli mennä synnyttää uuestaa.
30. Vihaan jos joudun odottamaan, koska haluaisin kaikki heti nyt.
31. Tykkään kuunnella ihmisten huolia. Mutten tykkää omista huolistani puhuu
32. Mulla ei oo todettu, mutta kolmena syksynä mulla on ollu vähän masennusta. Tai melko paljon



33. Oon antanu joittenki ihmisten satuttaa mua pahasti, mutten oo tehny asialle mitään.
34. Pelkään liikaa kertoa.
35. Pelkään tulipaloja. Oon ollu niin monessa mukana.
36. Pelkään pimeetä ihan liikaa.
37. Vihaan hämähäkkejä ja käärmeitä.
38 .En tykkää itkemisestä.
39. Haluisin puhuu yhestä asiasta, mutta tiiän että siitä tulis liikaa haloota, ja se johtais sitten pidemmälle... koska en vaan voi kertoa, muuten sattuu.
40. Oon tosi mustasukkanen.
41. inhoon kauhuleffoja.
42. Mua inhottaa kattoo vierestä ku muut kärsii ja jos en ite voi auttaa.
43. Oon tosi herkkä.
44. Oon välillä tosi blondi, ku en tajuu joitaki asioita
45. En vaan tajuu, ehkä oon vaa vähä tyhmä välillä?


 46. Vihaan mun menneisyyttä, ku kaikki luulee että oon kamala teinipissis ja mun päässä ei liiku mitään. (:DDD hyvä kirjottaa tämmöstä varsinki ku just laitoin että oon välillä tyhmä :D )
47. Haluan mun hiuksista blondit.
48. _Ootan kevättä, että pääsee pois todennäkösesti Ylivieskasta
49. Vihaan siivoomista.
50. Haluisin asuu rivitalossa, vihaan kerrostaloja varsinki ku ollaan toisessa kerroksessa, ja pitää aina raahata noita vaunuja-.--.--
51. Oon onnellinen etttä sain Sisun.
52. En osais kuvitella elämää ilman Sisua
53. Rakastan sitä ku saan Sisun nauraan tai Sisu hymyilee mulle.
54. Toivon että Sisusta kasvaa kunnon mies
55. Ootan jouluu. Eka joulu kun mulla on lapsi.

 56. Oisin halunnu alottaa Sisun kans vauva-uinnin mutta se oli ihan täynnä :((:(:(
57. meillä menee aina melkee puolivuotta että päästään lähtee johonki. on niin paljon asioita
58. Rakastan pukee Sisua, ja laittaa sille erilaisia vaatteita.
59. Rakastan myös omia vaatteita, meikkejä ja laittaa hiuksia -  muttei ne ooo mulle niin tärkeitä mitä Sisu.
60. Sisu on maailman sulosin ku se nukkuu♥
61. Mulla on ikävä mun vauvamassuu
62. Toivon, että saatas tää Sisun maitohomma jotenki haltuun ja voitas alottaa piltit sun muut.
63. Mulla ei koskaan käyny mielessä että kuinka hankalaa tästä tuliki, tän maitoallergian takia. Stressaa liikaa, ja välillä turhaudun liikaa. Muttei voi vaan mitää
64. Jos oon liian väsyny, itken pienemmällekki asialle.
65. Haluaisin ajokortin, kaikki ois vaa vähä helpompaa jos ois kortti ja auto.

66. EN JAKSA OOTTAA KEVÄTTTÄ
67. Oon jo monesti miettiny et minkälaiset 1-vuotis synttärit Sisulle järjestän.
68. Ootan sitä että pääsen Sisun kans pyöräilee(tai siis Sisu kyytiin) ja sitä että päästään leikkii hiekkalaatikolle,laskee liukumäkee ja ym.
69. RAKASTAN SISUA.

3 kommenttia:

  1. 6. Ja tottakai mun rakasta omaa kultaani Sisua, entinen tässä maailmassa <3

    entinen?

    VastaaPoista
  2. ootteko yhessä sisun isän kans? :)

    VastaaPoista