maanantai 18. kesäkuuta 2012

viime yö...

.... Oli ihan kamala ! Oli kuuma, sattu mahaan, selkään, joka paikkaan ! Piti rampata vessassa 10-20min välein. Supisteli, mutta ne ei ollu kivuliaita ihan jokanen.. Pyörein ja pyörein, ei mikäään ollu hyvä.
Tänäänki on jatkunu se, että saa rampata koko ajan vessassa, ala mahaan, jalkoihin, selkään ja joka puolelle särkee. Ihan kamala olo koko ajan, vaikka kuinka yrittäs nauttii kaikesta. Onneksi, tätä ei kestä enään ku max. 3-4 viikkoa. Jospa ens yö olisi vähän helpompi ja saisin nukutuksi. Tai eihän mua se valvominen niin haitannutkaan, mutta kun särki ja sattu joka paikkaan ihan koko ajan kamalasti se oli ärsyttävää ja se teki yöstä niin kamalan.

Tänään alko aamu aivan mahtavasti vielä kaikenlisäksi.. Ovikello soi ja ajattelin, että se on vain äiti. Joten nappasin pelkän peiton päälle ja menin avaamaan oven. Oven takana seisoi joku vanha mies, joka sanoi :
Hei, oon huonekalukauppias, olisko sulla tarvetta uusille huonekaluille?? Ja sitten se vasta huomasi että oon ihan justiin heränny. Vastasin että kiitos en tarvii mitään, hei. Menin sitten vessaan ja nauroin, koska näytin ihan kamalalta. Tais se mieskin saaja ihan hyvät naurut, mutta mitäs tulee aamulla soittelemaan sitä ovikelloa..

Mua ärsyttää, koska haluisin jo niin kovasti saaja tän mun kämpän valmiiksi. Siis sillain, että täällä ois kaikki tavarat. Tänne tarvisi vielä kattoon lamput, television, tauluja mulla on mutten tiiä millä ne laittaa noihin seiniin kiinni kun ne normaalit pidikkeet ei käyny, kaksi kirjahyllyä pitäisi hakea yheltä mun kaverilta, parvekkeelle pitäs saaja jollakin kuljetettua porukoilta semmonen penkki ja pyöreä pöytä, keittiöön tarvitsisin visipilöitä ja näitä, kattiloita, leikkuulaudan, sitten lakanoita pussilakanoita, tyynyliinoja, aluslakanoita, normi/käsipyyhkeitä.... Ymymyym.. Haluisin siksi saaja kaikki nyt valmiiksi, koska yksinkertasesti ei mulla ole enään kohta aikaa laittaa tätä kämppää ! Koska kohta mulla on sylissä pieni vauva, joka tarvii mua ihan 24/7 ! Ja tuntuu, että kukaan ei sitä ymmärrä. Haluaisin kyllä tämän loppu ajan käyttää ihan vain lepäämiseen, mutta toisaalta mun pitää laittaa tätä kämppää siihen kuntoon että voijaan tulla sitten vauvan kanssa tänne hyvillä mielin. Ja en haluaisi synnyttämässä miettiä, että onkohan siellä nyt se ja se laitettuna, ja millonhan ne saa laitettuu valmiiksi..
Joku muuten oli kysynyt, että aijonko imettää vauvaa vai aijonko antaa korviketta.
Aikomuksena mulla on imettää jos vain maitoa tulee sen verran, että se riittää tuolle pikkuiselle. Mutta jos ei tule, niin sitten annan korviketta.

JA mua ärsyttää niin vietävästi se, kun en voi käyttää yhtiäkään shortseja tai farkkuja enään kun maha on tiellä ja jos pidän farkkuja, illalla jalkani ovat ihan hirveän turvoksissa.. Ärsyttää kattoa kun muilla on jalassa shortsit mutta itse joudun olemaan pelkillä legginseillä. Mulla on tän raskauden aikana ollu vähän vaikea tottua siihen, että mun vartalo on erilainen ja muutenkin oon ennenkin ollut hirveen tarkka mun vartalon suhteen. Ei mua toki haittaa, se että maha ja lantio on ihan eri koossa mitä ennen, onhan tää kaikki toki sen arvosta ja elämää. Kyllähän sekin päivä vielä tulee että voin käyttää farkkuja ja shortseja ihan samalla tavalla kuin ennenkin.

Pikkunen potkii nytkin tosi kovasti, ja hauskaa kattoa sen menoa. Tekisi niin hirveästi mieli avautuu kaikesta muustakin, mutta oon niin väsy etten taija kumminkaa jaksaa ja pidän mölyt mahassani..
Öitä kaikille!

2 kommenttia:

  1. olis kiva jos laittelet kuvia masusta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eheh, ei se ainaskaa nyt pysty :)) marin kamera on nimittäin mulla :p

      Poista