sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

~Sä olit vaara liian suuri kiertää ja liian houkuttava ohittaa~

Oon tosi onnellinen tällä hetkellä. Kaikki on niin hyvin.
Koska päästiin vauvan kanssa muuttaan ihan omaan kämppään.
Tää on tämmönen kerrostalo. Tässä on yksi makuuhuone, olohuone,keittiö, vessa+suihku ja vaatehuone. Nämä huoneet on tooosi tilavia, ja tässä on myös tilava parveke. Tässä kerrostalossa on kaksi kerrosta, ja asun toisessa kerroksessa. Huono puoli on se, että tässä ei oo hissiä. Melko vaikeeta tulee vaunujen kans sitten mutta toisaalta, eiköhän siitä oo muutki selvinny. Tää on sopivasti lähellä, ja tarpeeksi kaukana keskustasta. Tässä on ihan rauhallista, välillä toki vähän melua, mutta missäpä siltä voisi välttyäkkään. Tässä lisäksi asuu ympärillä paljon lapsia.
Tavaroita multa melko paljon uupuu, mutta tärkeimmät onneksi on. Kyllä tää pikkuhiljaa kodilta alkaa näyttään, ja kyllä vauvan kelpaa ! Kovasti oon yrittäny katella netistä halvalla kaikkee, mutta vielä ei oo mitään kohalle sattunu. Oisko kellään vinkata jotain sivua? Ja jos jollakin on jotain ylinmääräistä tavaraa kotona, lahjoituksia otan vastaan!

Neuvolassa käytiin perjantaina. Kaikki oli tosi hyvin massussa, ja hemoglobiini oli noussut, taisiis se on hyvä nyt. Supistuksia mulla on päivässä monta, mutta ne ei oo kivuliaita. Mulla menee vaan maha ihan kivi kovaksi, mutta en sillä tavalla tunne kipua tai mitään. Turvotusta minulla on iltaisin tosi paljon, etenkin jaloissa.
Ensi viikolla on kontrolli ja ensi viikolla tulee jo rv. 39 !!!! Mua niin jännittää jo.
Joka ilta hartaasti toivon, että jospa tänä yönä.. jospa tänä yönä... Palan jo halusta päästä synnyttämään !
Ensinnäkin haluan eroon tästä mahasta, ja toiseksi haluan jo ton pikkusen mun syliin !
Kuvia muuten en nyt saa mahasta otettua, koska ei ole kameraa, se on lainassa.
Minusta on niin ihanaa kävellä kaupassa, ja saada onnitteluja (etenkin vanhemmilta ihmisiltä) raskaudestani. Tulee vaan jotenkin niin hyvälle tuulelle, ja kun menen maksamaan, niin yleensä minulle sanotaan kassalla, että Onnea raskaudesta, tai tsemppiä raskauteen !
Ootan niin innolla että tapaan mun vauvan  ! Ja toisaalta mua jännittää tulevaisuus, mutta mä pärjään. Mulla on niin mahtavat tukiverkostot takana, ja tiiän että voin niihin luottaa aina, oli tilanne mikä tahansa. Saan niin paljon tukea ja kannustusta, että ei mulla tule olemaan mitään hätää. Minä ja vauva tullaan pärjäämään.
Vauva tulee saamaan rakastavat ihmiset ympärilleen ja hän tulee olemaan rakastettu.
Uskon, että vauva myös joku päivä tulee arvostamaan, kaikkea mitä olen hänen eteen tehnyt. Mulle on pääasia se, että mun lasta tullaan kohtelemaan hyvin ja häntä rakastetaan ja arvosetaan, ja että hän on onnellinen. Aijon myös tehdä kaikkeni sen eteen että, hän on onnellinen.
"En pidä kiinni, en työnnä sua pois
ja pyytämättäkin tahtoisit jäädä"

En muuten päässyt opiskelemaan mihinkään. Pääsin vain ensimmäiselle varasijalle, sinne oulaisiin...
Mutta se on nyt voivoi. Ajattelin, syksyllä hommata itselleni ainakin hygieniapassin, ja hakea jostain töitä. Sitten haen ensi vuonna yhteishaussa uudestaan jonnekkin opiskelemaan. Oikeastaan ihan hyvä, että sain vuoden miettimis aikaa. Mutta se on ihan varma, että aijon töitä hommata.
Mutta toivotaan nyt kaikki oikein urakalla, että vauva syntyisi pian!! Kirjoittelen taas heti kun kerkeän.


11 kommenttia:

  1. Löysin tän sun blogin hetki sitten ja aattelin et jes, taas teiniäitejä... Mut annat itestäs tosi kypsän kuvan ja musta tuntuu, et vauva tulee saamaan susta hyvän ja rakastavan äidin (: tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Mäkin tahdon jo synnyttämään! :-D

    VastaaPoista
  3. Oho! onko se vuokra vai ostettiinko ihan sulle? paljonko oli hintaa? onneks olkoon :-)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi ! Onnee loppuraskauteen :) Mulla kans noussu iha hirvee vauvakuume ku näit vauvablogeja oon lueskellu♥

    VastaaPoista
  5. Ootko ajatellu täydennyshakua? :) Niittenki kautta vois saada paikan.. :D
    Töitä on aika nihkeesti tarjolla, mutta toivoitaan, että edes jostain tärppäis.. Kannattaa kysellä sol henkilöstöpalvelun kautta, saako alaikäinen sitäkautta töitä.. :)
    Solin kautta saadussa työssä on AINA tessin mukainen palkka yms.. :)
    Ja onnee paikkakuntalaiselle.. Toivottavasti kaikki menee hyvin synnytyksessä ja elämässä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä mun pitäis siihen täydennyshakuun hakee mutta katotaan nyt.. :) Kiitos !

      Poista
  6. olisi kiva nähdä miltä sun maha tällä hetkellä näyttää? :)

    VastaaPoista