tiistai 12. kesäkuuta 2012

'Mari, tää vauva tulee tästä mahasta läpi!'

Voi, apuaaaaa ! Laskettu aika vaan lähenee ja lähenee, ja musta tuntuu, että en enään malta oottaa !!!
Yöt mulla meneekin sillain, että ramppaan vessassa n.tunnin välein, "hyvää harjotusta, raskauden jälkeiseen elämään" sanoo äiti :'D

Mulla on suunnitelmat aika paljon muuttumassa, mutta en puhu niistä vielä mitään. Pidetään nyt vaan peukkuja että kaikki onnistuisi.
Vauvan liikkeet on muuttunu, tositosi kipeiksi. Mun pikkusisko (5vuotias) piti kättäänsä mun mahalla, kun makoiltiin sängyssä ja vauva just oli hereillä ja liikku, sitten vähän ajan päästä mun pikkusisko alko melkein itkeen ja se vaan sano että : 'Mari tää vauva tulee tästä mahasta läpi ! ' Koska vauva just sattu laittaan jalan tai käen, sillain että se tuntu ihan selvästi. Se oli muutenki jotenkin ihmeellinen kokemus mun pikkusiskolle, ja se oli ihmeissään/innoissaan ihan kaikesta vauvaan liittyvästä.
Toivon hirveesti että tää synnytys käynnistyis itekseen, ettei tarvis käynnistämällä käynnistää. Mutta toisaalta, ihan sama mun on mitään toivoa, ku pikkupomo tuolla massussa päättää ihan ite millon se tulee ulos.. Ja tosiaalta, olkoon vaan massussa niin kauan ku siltä vaan tuntuu.

En oikeen oo mitään erikoista tehnyt nyt viime aikoina.. Puistoissa ollaan äitin ja pikkusiskon kanssa käyty, ja kävelemässä. Isosiskon luona ollaan käyty. Ja pihalla oleskeltu.. Nyt tätä aikaa on vaikka muille jakaa. Mutta onneksi kohta mun aika menee kohta pelkästään tuohon pikkuseen

Tää oli tämmönen ihan turha postaus, mutta kumminki jotain. En osaa luvata mitään, millon kirjottaisin seuraavan kerran. Mutta sitten toki ku kerkeen. Torstaina tulee vastaukset oulaisista, Perjantaina neuvola ja ens viikolla on kontrolli.. Ellei vauva synny vaikka jo ennen niitä. Toive ajattelua..

8 kommenttia:

  1. Ihana pikkusisko! :D<3 Voi muistan itekki sen loppuraskauden, aika mateli NIIN hitaasti... Mut sitteku vauva oli syntyny niin aika menee aivan liian nopeaa. :D Tosi kiva tämä sun blogi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se koko ajan haluu koskea tota mun mahaa, ja koko ajan se kyselee jotain tästä vauvasta. Niinku yhesti se kysy että : 'Mari, osaako tuo vauva puhua? Mari, onko sillä tuolla potta? Mari mitä se vauva tekee? ym...' :D Ja monesti ku ollaan kaupassa niin, se kattoo vauvan vaatteita ja näyttelee niitä mulle ja ym.. :)

      Poista
    2. Vooi! :) Kiva, kun on noin innostunut eikä mitenkään mustasukkanen, niinku vois kuvitella. :D Mun pikkuveli oli ainaki niiiin mustis sillonku mulle synty vauva! :D

      Poista
    3. ihana toi sun pikkusisko! :') asutko sä nyt siis kotona? ku mä jotenki muistelisin et kerroit jossain sun postauksessa että muuttaisit/asut lapsen isän luona :o sori ku utelen.

      Poista
    4. mamma2010 : Juu mäkin oon ihmetellyt, että miten se ei oo yhtään mustasukkanen, koska kumminkin pikkusisko ollu mun perään ihan aina :D No ehkei se ihan vielä tajua, ehkä se mustasukkasuus iskee vasta kun vauva on syntyny, mutta ihme jos ei tuu ollenkaan :)
      Ano : Mä kerron siitä ensi postauksessa.

      Poista
  2. saako tänne kuvaa mahasta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluisin kans nähä sun mahakuvia ;) tai muitakin kuvia vaikka siitä mitä oot tehny :)

      Poista
    2. Mä yritän ens postaukseen ottaa, en lupaa mitään. Ei oo hirveenä järkeä ottaa kuvia, koska mun maha ei paljoa oo kasvanu viime kuvista.. :/

      Poista