tiistai 26. kesäkuuta 2012

~ota mut,sä etkö huomaa mitä tekisi mun mieli?~

Juu, elikkä siinä olisi nyt mahasta kuvaa, ja muistakin turhista jutuista.
Tänään.. Kävin äitin luona, tai oikeestaan heräsin siihen kun sisko lähettää viestiä, että iskä tulee hakemaa mut äitin luokse, koska se ja pikkuprinsessa oli kylässä.. No siinä meni sitten aamu, pikku prinsessaa katsellessa, ja muutenkin löhötessä.. Sitten suunnattiin äipän kanssa pankkiin hoitamaan asioita. Sillä torstaina minulla käynnistetään se synnytys, ja torstaina pitäisi maksaa vuokra. Ja vuokraa en voi sen takia maksaa aikasemmin sillä saan vasta torstaina rahaa.. Mutta nyt sekin on hoidossa ! Ei tarvitse stressata !
Noh, sitten kävästiin kirpparilta, ja sieltä ei mitään löytynyt, ja mentiin äitin luokse.
Oltiin siinä hetki, ja lähdettiin sitten käymään Jyskissä, Kärkkäisellä, ja Prismassa. Kävin ensin katsomassa jyskistä pimennysverhoja, sillä aamuisin aurinko paistaa suoraan tuohon makkarin ikkunaan, ja se on tosi ärsyttävää.. Jyskissä olisi maksanut lähelle 40€ yhdet pimennysverhot. Sitten käytiin kärkkäisellä ja samantapaiset verhot maksoivat siellä vain vähän päälle 20€... Joten ostin ne. Siitä sitten prismaan (jossa me käytiin hesessä syömässä, kun mun teki niin mieli... :p ) äiti kävi kaupassa, ja sieltä löysin tuon tutin ( alempana kuvaa). Nyt oon tässä kämpillä, saa nähdä tuleeko pari kaveria mua moikkaamaan illemmalla.. Mutta ajattelin käydä kävelyllä, ja laittaa aikasemmin nukkumaan. Koska eilinen ilta vähän.... venyi yö myöhään.. Mutta hyvissä merkeissä ! Oli tosi hauskaa, ja pitkästä aikaa tunsin riittäväni tämmöisenä kuin olen,ja kerrankin tunteitani kuunneltiin ja annettiin ihan viisaita neuvoja. Oli myös ihanaa, että tämä kyseinen henkilö vietti aikaa kanssani, ilman että hän olisi jotenkin hävennyt sitä tai olisi ollut koko ajan kiire jonnekkin muualle, vaikka kyllähän sillä olikin, mutta se ei sitä haitannut. :) Olen niin kiitollinen siitä että elämässäni on tämmöinen ihminen. Oli tosi täydellinen ilta. Onneksi minulla on ihmisiä tukena, en tiedä miten muuten selviäisin tästä kaikesta yksin.

Huomenna onkin sitten kiireinen päivä. Ensinnäkin meiltä kotoa(äitiltä) tuodaan vauvan pinnasänky, parvekkeelle penkki ja pyöreä pöytä, ja haetaan yksi sohva minkä ostin, tänne kämpille. Sitten siivotaan ja puunataan tämä kämppä siihen kuntoon, että vauvan kelpaa tänne tulla ! Toivottavasti ne nyt vaan käynnistäisi tämän synnytyksen niinkuin ne sanoi silloin, eikä vaihtaisi mieltään... JA toivotaan ettei huomenna sataisi vettä. Vaikka veikkaan vähän että näin käy.

Nyt on pakko mennä vaihtamaan vaatteita ja yms..
ps. mulla soi tämä biisi ihan koko ajan päässä... http://www.youtube.com/watch?v=uhz6dLX4Qw0
ENÄÄN 2 PÄIVÄÄ ! ♥


vaippoja, pyllypyyhkeitä...


hoitopöytä tarvikkeineen.


löysin prismasta, alesta tommosen ihanan tutin ! ei ollut kuin vähän päälle 3€!

oon niin ihana, että sain kukkia! :)


Ei tuo masu loppujen lopuks hirveen iso oo.. :)

13 kommenttia:

  1. voii eii mari! oot ihana! susta tulee varmasti niin hyvä äiti ♥ tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. No enemmän ku ikinä ! :D Siis en voi sanoin kuvailla kuinka paljon mua jännittää !

      Poista
  3. Laitathan sitten kuvaa pikkusesta kun pystyt. Onnee hirmuisesti! Ja iso tukeva hali täältä ruudun takaa :)

    VastaaPoista
  4. tuleekohan sulla ikävä sun vauvamasua? onko 9 kuukautta menny mielestäs nopeasti ? oon varma et susta tulee hyvä äiti (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että tulee ikävä, ainakin pikkusen potkuja ja liikkeitä.. :) On mennyt kun nyt ajattelee. Tokihan välillä on tuntunut että eikö tämä aika voisi mennä yhtään nopeampaa mutta onhan tuo melkosen nopeeta mennyt. Kiitos :)

      Poista
  5. Hei Mari susta tulee kyllä varmasti tosi hyvä äiti! (:(: tsemppiä synnytykseen(;

    VastaaPoista
  6. tosi paljon vielä onnea! ja multakin hurjasti tsemppiä :)

    VastaaPoista
  7. synnytyskertomus joohan ??

    VastaaPoista