tiistai 29. toukokuuta 2012

Toivepostaus : tulevaisuus

Elikkäs minulle ehdotettiin, että olisi kiva että tekisin postauksen siiät mitä aijon tulevaisuudessa, ja miten hoidan kaiken lapsen hoidon ohella.
Hain siis tän kevään yhteishaussa opiskelemaan ihan normaalisti. Sitten jos pääsen, tai jos minä pääsen sinne kouluun soitan sinne, että joudun pitämään välivuoden, koska haluan kumminkin ensimmäisen vuoden viettää lapsen kanssa. Jatkan siis vuoden päästä (toivottavasti, jos pääsen ! ) ihan normaalisti opiskeluja, ja ajattelin että pientä työtäkin hankkisin opiskelujen ohelle.
Hain muuten opiskelemaan oulaisiin hotelli-, ravintola - ja cateringalalle kokiksi. Joten opiskelujen jälkeen haen tälle alalle soveltuvaa työtä, ainakin tämän hetken tarkoitus/ halu olisi.

Lapsen hoidon järjestän varmaankin niin, että lapsen mummut hoitavat vuorotellen kun olen koulussa, tai sitten laitan lapsen hoitoon. Se on vain ihan järjestely kysymys, mutta periaatteessa ei tarvitse laittaa hoitoon, sillä mummut ovat luvanneet auttaa lapsen hoidossa kun olen koulussa/töissä.
Todellakin minulla on tarkoituksena jatkaa opiskeluja, ja opiskella itselleni ammatti. Kokiksi haluan siksi, sillä tykkään laittaa ruokaa. Toiseksi vaihtoehdoksi yhteishaussa laitoin nivalaan parturi-kampaaja tutkinnon, ja kolmanneksi nivalaan kometologi tutkinnon. Katsotaan ja odotellaan nyt vain kirjettä minkälainen vastaus tulee !
Tämmösiä suunnitelmia minulla olisi... :)

3 kommenttia:

  1. oi, tosi kiva blogi (:
    Mä en tiedä mitä tekisin jos saisin lapsen, varmaan tappaisin itseni niin kamalalta kun se kuulostaa lapsen kannalta(siis jos tulisin raskaaksi, ja ennen sen syntymää tarkoitan nyt)
    Muutenkin mun elämä on ollut aivan kamalaa nyt lähiaikoina, tai musta on tuntunut siltä :/

    VastaaPoista
  2. sori ei liity nyt tähä postaukseen mut hui tässä kuussa on jo LA ! oon itekksi 16 ja jäätävä vauvakuume =D mut oikeesti onnea ja tsemppii iha sikana ! ja tosi kiva blogi sulla (:

    VastaaPoista
  3. tää on tosi kiva tää blogi, ja toivon että jatkat postailemista vauvan syntymisen jälkeen. on tosi ihana että pidit lapsen ja vaikuttaa siltä että tulet pärjäämään sen kanssa hyvin!(: Tietenkään kokoajan ei ole helppoa, monesti on huonojakin päiviä mutta menee vain päivä kerrallaan ja ei ressaa liikaa..
    tsemppiä synnytykseen ja nauti vauva-ajasta!(:

    VastaaPoista