tiistai 1. toukokuuta 2012

Niin kauas hakemaan omaa onneaan, hän lähtee turhaan.

Ihana biisi, ei voi muuta sanoa. Tulee mieleen hyviä/huonojakin muistoja.
Oli ehkä elämäni huonoin mutta toisaalta parhain vappu ikinä. 
Huonoin : olen ollut yksin jälleen. Lisäksi elämästäni on lähtenyt yksi ihminen, tai no.. Tulee hän pakosta olemaan elämässäni lapsen takia.. Mutta ihan omasta valinnastaan hän halusi MINUN lähtevän hänen silmistään pois. Joten ei ollut minun valintani, enkä vastaanota enään minkäänlaisia anteeksipyyntöjä tai mitään. 
Parhain : Eipähän ole tarvinnut kärsiä kamalasta krapulasta tai mistään. Olen kuunnellut musiikkia ja miettinyt kuinka tyhmä todella olen ollut, kun olen antanut erään ihmisen kohdella minua niiin huonosti ja joka kerta olen antanut anteeksi ja hyväksynyt tekonsa.
Lisäksi tänään olen saanut jälleen nauttia pikku prinsessan seurasta ♥ Kävimme vaunuilemassa, ja muuten vain oleskelimme pihalla ( tai no tyttö nukkui ). Ihmisten ilmeet olivat kyllä näkemisen arvosia, kun näin nuori lykkää vaunuja.. Totuttava on.

Huomenna alkaa (taas) paluu arkeen. Huomenna minulla on Fysiikan valtakunnallinen, torstaina menen sokerirasitustesteihin ja perjantaina oulaisiin kontrolliin. Kontrolliin seuraksi minulle lähtee lapsen toinen mummu.
Lisäksi maanantaihin (7.5) mennessä pitäisi maantiedosta olla valmiina Kotiseutututkimus, eli sitä pitäisi vielä tehdä. Hohhohohhooh. Mutta onneksi enään vähän aikaa, niin alkaa kesäloma ! Tai no loma ja loma.. Mutta kumminkin, ei tarvitse enää stressata kouluasioita !
Huomenna aijon soittaa myös sossullemme ja kysyn, että millon pitäisimme sitten palaverin jossa päättäisimme päivän millon muutan 'ensikodille' ja muista asioista sopisimme.


Vaikka elämäni on yhtä kaaosta, olen samaan aikaan todella onnellinen . Elämässäni on ihmisiä jotka todella haluavat olla tukenani, ja haluavat minulle pelkästään hyvään. Ihanat siskot, vanhemmat, lapsen toiset isovanhemmat, ystäväni. En muuta tarvitsekkaan. Olen ylpeä itsestäni, vaikka olenkin tehnyt paaaaljon virheitä. Minulla on pian sylissäni maailmani arvokkain ja rakkain ihminen, jota rakastan joka solullani ja jokaisella hengenvedollani. Stressaan välillä turhasta, mutta osaan myös olla stressaamattakin. 
Olen onnellinen, sillä olen menossani elämässäni eteenpäin ja kohti uusia kokemuksia, ylpeänä äitinä ♥




Tää on niin totta !




7 kommenttia:

  1. Harmi että kyseinen henkilö päätti lähteä elämästäsi, mutta toisaalta kuten kirjoitit, niin ehkä se on hyväkin asia, jos hän on aikasemmin kohdellut sinua huonosti.

    Onnea muuten sinulle ja kaikkea hyvää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on harmi mutta toisaalta todella hyvä itselleni, elämässä kun kaikki ei mene niinkuin elokuvissa.

      Kiitos :)

      Poista
  2. Hei ! Oon aina välillä sivusta seurannu tätä sun blogia. Tosi kiva tää on, jos panostaisit tän ulkonäköön niin se ois vielä paljo kivempi !! :)
    Kirjotat mun mielestä tosi hyvin ja kauniisti. Varsinkin toi "Olen ylpeä itsestäni, vaikka olenkin tehnyt paaaaljon virheitä. Minulla on pian sylissäni maailmani arvokkain ja rakkain ihminen, jota rakastan joka solullani ja jokaisella hengenvedollani. Stressaan välillä turhasta, mutta osaan myös olla stressaamattakin.
    Olen onnellinen, sillä olen menossani elämässäni eteenpäin ja kohti uusia kokemuksia, ylpeänä äitinä ♥"
    Tsemppiä sulle paljon !!!

    VastaaPoista
  3. Olet oikeasti todella rohkea kun uskallat ruveta äidiksi noin nuorena, itse en varmaan olisi pystynyt siihen. Harmi että kyseinen henkilö lähti elämästäsi, hän teki kyllä suuren virheen!

    Onnea sinulle ja kaikkea hyvää, toivottavasti jaksat tännekkin vielä kirjoitella ! :)

    VastaaPoista
  4. Kuka tämä pikkuprinsessa on? Anteeksi kun kysyn, mutta etten käsitä väärin, onko minulta mennyt ohi että lapsi olisi jo syntynyt? :o :)

    Nätti blogi!

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikku prinsessa on isosiskoni lapsi, ja tämä on vasta 1kk. Lapseni ei ole vielä syntynyt :)
      Kiitos !

      Poista