lauantai 21. huhtikuuta 2012

Synnytys lähestyy ? Vinkkejä

Oon niin korvia myöten täynnä jo tätä ku mulle valehellaan. Mua niin ärsyttää! Asiat taas oli hetken hyvin ja nyt taas jälleen asiat on huonosti lapsen isän kanssa... Ja vain sen takia, kun minä räjähdin. Sillä minua ärsytti kaikki niin paljon ja kun on niin huono-olo.. Eihän se toki ole mikään syy, ja en minä pelkästään ole se syy kaikkeen riitelyyn.. Elämä on jotenkin mulle niin epäreilua.. ( En aijo asiasta puhua enempää)


Ääh, mua on eilisestä illasta asti supistellu tosi pahasti. Eilen illalla ne kesti jonku pari tuntia, oli siis tosi vaikee hengittää ja supistukset olivat melko kivuliaita, mutta ne helpotti sitten ja sain nukutuksi. Aamulla ne sitten jatkui, ja on jatkunut kyllä koko päivän. On ollut kivuliaita, jotkut taas helpompia ja ei niin kipeitä. Ei ole säännöllisiä, mutta n. 10-30 min välein niitä saattaa tulla. Sekään ei ole ihan tarkka. Kun seison, ne tuntuvat todella pahalta ja heti kun alan seisomaan ne alkavat.. Joten ei passaa seisoa yhtään, ainakaa kauaa.. Ala mahaa polttelee,pistelee,kiristää ja ihan niinkuin olisi menkat alkamassa. Vessassa saa rampata koko ajan. Sängyltä nousukin tuntuu jo hirveän vaikealta, selkää jomottaa.... Ihan kamala olo.
Toivottavasti pikkunen pysyisi vielä edes hetken mahassa ja syntyisi sitten kun on siihen täysin valmis, mutta alkaa tuntua sille että sillä on jo kiire.. Seuraamme äitini kanssa tämän päivän ja illan, ja jos vielä pahenee tai jatkuu niin soitamme oulaskankaalle ja kysymme neuvoja. Tulemme joko kuulemaan sieltä vastauksen että : 'tule tänne niin tarkastetaan tilanne.'
Toivottavasti kaikki olisi hyvin.. Ja pieni ei syntyisi vielä. En tiedä pitäisikö itkeä vai mitä. Olen niin sekaisin pelosta ja stressaa ihan kaikki.. Olen kyllä ottanut melko rennosti koko päivän, ja en ole kokeillut särkylääkkeitä. Sillä ei ole minulle sopivia särkylääkkeitä kotona ja unohdettiin tänään käydä ostamassa..

Ehkä huomenna kaikki paremmin? Ken tietää... Ilmoittelen!

3 kommenttia:

  1. Hei tsemppiä! Mä oon aina jotenkin halveksunu teiniäitejä, ja mun mielestä on äälimäsitä hankkia kakara kun on itsekkin vielä sellanen, jos mä tulisin raskaaks, en varmaan vois pitää lasta, koska tiedän etten olisi sille sellainen hyvä äiti jonka lapsi tarvitsisi. Kun olen lukenut blogiasi käsitykseni on muuttunut. Ja kirjotuksistasi huomaa että olet jo kypsä ja valmis äidiksi. Onnea lapsen kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Yritä sopia lapsesi isän kanssa mahdollisimman nopeaa ennen kuin on myöhäistä.
    Pyydä lapsesi isä vierellesi niin sinnullakin varmasti olo helpottuu =) ainakin uskoisin omalle kohdalleni niiin...
    ÄLÄ ressaa turhaan kaikkia asioita, ressi johtuu selvästikkin siitä jos olet riidellyt lapsesi isän kanssa. Tässä muutama vinkki näin alkuun, yritä pärjätä raskaus kipujen kanssa ei minullakaan ollut helppoa mutta mieheni läsnäolo helpotti kummasti =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no katsoo nyt mihin suuntaan asiat menevät.. Mutta yritän olla stressaamatta, sillä se ei helpota oloani yhtään ja kiitos :)

      Poista