perjantai 11. tammikuuta 2013

‎~jokainen valitsee miten elämänsä kulkee. - mä valitsin tän tien ♥ ~

Meillä oli neuvola tossa viikolla. Ja Sisulla oli kolmessa viikossa noussut paino vain 100g. Elikkäs mennään nyt käyrillä normaali käyristä - 20 vai miten se nyt oli.
Pituutta oli tullut sentti ja olikohan Sisu nyt jotain vähän päälle 70cm pitkä.
En ymmärrä miten paino ei nouse, sillä Sisu syö melkein kuin hevonen ja ruokaan olemme reilun kolmen viikon aikana lisännyt rypsiöljyä, ja ihan suomeksi sanottuna tehty kaikki. 
Loppu kuusta menemme lääkärille, sillä neuvolatäti epäili Sisulla olevan jotain allergiaa jonka takia ne ravintoaineet tai ylipäätäänsä ruoka imeydy. Ja Sisuhan kakkaa välillä ihan runsaasti päivässä..
Tai sitten Sisu on vain ruumiinrakeenteeltaan hoikka. Ja that's it.

En tiiä jotenki tuo asia vaa stressaa, ja muutenki koko aja huono omatunto. Vaikka tiiän etten tee mitään väärää, vaan teen parhaani. Inhottavaa - mutta pääasiahan on se että Sisu voi hyvin ja on terve, vaikka onkin hoikka.

Ja viikolla kävin myös vaa'alla ja oli melkein sydänkohtaus tulla. No nyt lähtee elämä vähän parempaan ja terveellisempään suuntaan. Alotin karkkilakon ja liikkumisen, ja toki yritän alotella syömään terveellisemmin.
No liikuntaahan alan saamaan neljä kertaa viikossa, tanssin ja jumppaamisen muodossa, ja toki lenkkeilyn.
Tällä viikolla ollaan yhden kaverin kanssa käyty lenkillä. Ihan kivaa on ollut. Ei sitä edes tajua paljon kävelee kun on juttuseuraa. Joka ymmärtää, ja onhan hän ollut ystäväni monenmonen vuoden ajan.
Kolme päivää on menossa karkkilakkoa, ja tänään lupasin itselleni yhden suklaapalasen. Ikinä en ole ollut karkkilakossa, ja tämä on mielestäni ihan kamalaa ! Kun on joka ilta tottunut syömään jotain hyvää. *
Ihan kamalia vierotusoireitakin on ollut. :-D No kyllä tämä tästä vielä.
Kesäkuntoon 2013♥

Niin ja me päästiin Sisun kans vauvauinti ryhmään ! Lauantaisin Nivalan vauvauintiin ! Jeee !
Vähänkö oon ilonen, pitäisi vaan Sisulle löytää uimapuku. Uimavaippaa emme kuulemma tarvitse.
Loppu kuusta tai ensi kuussa olisi tarkoituksena tehdä Sisun kanssa viikonloppu visiitti mun siskon luo Vantaalle !  Mutta siitäpä sitten lähempänä, tarkoituksena on mennä sinne tuulettumaan täältä Ylivieskan negatiivisesta ympäristöstä ja muutenkin kaikesta paskan jauhamisesta. Yhhyhhyyhh, ihan kylmiä väreitä tulee, kun ajattelee tätä kaikkea paskaa mitä melkein joka i-k-i-n-e-n päivä saa kuulla itsestään - mitä on tehnyt, tai mitä on jättänyt tekemättä. Toki en mä välitä, ja mua ei tosiaankaa vois vähempää kiinnostaa mitä musta puhutaan ja aatellan. Ei kiinnosta, eikä kukaan sitäpaitsi tiiä mistään mitään sillä mähän se olen joka tietää totuuden mitä olen tehnyt ja mitä en. Joten itse tiedän mikä on totta - ja mikä ei.
Love you too !
Turhaa murehdin sillä tiedän että mulla on paljon mahdollisuuksia päästä Ylivieskasta pois - kokonaan ! :-)
Musta tuntuu hyvälle olla Sisun kanssa kahestaa, viettää sen kanssa aikaa. Tää on kaikkee muuta mitä oon ajatellu, hyvällä tavalla.
Ja onneksi olemme lähentyneet taas tän lapsuudenystävän kanssa.
Ihanaa kun on joku jolle purkaa ajatuksia,mutta silti mua pelottaa että jättääkö tämäkin mut yksin, kun vähän kyllästyy minuun. Toivotaan että ei, mutta aika näyttää !
Mulla on nyt niin hyvä fiilis, ja sitä ei pilaa mikään !♥



~Tänä yönä viimeinkin
Rakastuin mä looseriin
Joka aito on, ja vielä enemmän
Olin heikko - tarrauduin
Mä pelkästään vain voittajiin
Kunnes susta löysin oikeen ystävän~







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti