perjantai 14. joulukuuta 2012

Haaste.

Säännöt :x kerro 11 asiaa itsestäsi
x Vastaa haastajan 11 kysymykseen
x Keksi 11 uutta kysymystä
x Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
x Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät

 
11 asiaa minusta : 

1. Olen äkkipikainen.
2. Olen äiti.
3. Inhoan pakkasta ja kylmää.
4. Rakastan musiikkia.
5. Rakastan joulua, mutta en tätä kaikkee jouluhössötystä.
6. Joskus kun suutun tai oon oikeen kiukkunen, puran kaiken siivoamiseen.
7. Mutta oikeesti en tykkää siivoamisesta ees hirveenä.
8. Suutun nopeesti.
9. En oo kärsivällinen.
10. Rakastan sitä tunnetta iltaisin kun Sisu on mennyt nukkumaan ja saa levähtää.
11. Mulla on ihana poika !

Haastajan kysymykset minulle : 
1. Lempivärisi? 
2. Missä haluaisit olla 10 vuoden päästä?
3. Millainen on paras ystäväsi?
4. Onko sinulla sisaruksia?
5. Uskotko yliluonnolliseen?
6. Miksi bloggaat?
7. Oletko onnellinen?
8. Mitä haluaisit eniten joululahjaksi?
9. Paras tv-sarja?
10. Paheesi?
11. Elämäsi hienoin hetki?

1. Vaaleanpunanen.
2. hmm, ehkä jossain muualla kuin Ylivieskassa.
3. Ei ole.
4. On.
5. En tiiä, välillä ku mielikuvitus laukkaa :D
6. hmm, no tänne saan purkaa mun joitaki tunteita, ja täällä voin kysyä neuvoa ja apua. JAjajajaja. Sitten jotkut sukulaiseni lukevat myös tätä, joten tätä kautta he voivat lukea kuulumiseni, ja muutenkin tykkään bloggaamisesta, vaikka välillä voisin lopettaa koko homman.
7. Olen ja en ole.
8. suklaata.9. En kerkee paljoa katella telkkaria mutta hmm.. Salkkarit
10. Hyi, alotin taas juomaan kahvia :(
11. Se kun sain Sisun mun mahan päälle, eli Sisun syntymä <3


Minun kysymykseni muille :

1. Mikä on tärkeintä elämässäsi?
2. Onko elämässäsi jotain, mitä et halua menettää? ( muutakin kuin perhe, ystävät..)
3. Mikä tekee sinut iloiseksi?
4. Harrastuksesi?
5. Mitä pelkäät?
6. Mistä ärsyynnyt?
7. Luonteesi?
8. Horoskooppisi?
9. Kuinka paljon vietät aikaa koneella?
10. Millä sivuilla yleensä olet?
11. Lempimusiikkiasi tällä hetkellä?

Haastan : 

http://becomingateenmommy.blogspot.fi/
http://babbybab.blogspot.fi/
http://saraemilianblogi.blogspot.fi/

En keksiny muita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti